Informujemy, że ograniczenia związane z koronawirusem nie mają wpływu na pracę serwisu Delaware24. Podjęliśmy jednak kilka kroków ostrożnościowych i zmian w systemie pracy. Jednak te zmiany w żaden sposób nie wpływają na poziom świadczenia usług, czas wykonywania zleceń czy też zakres działań.
Posiadamy zespół zarówno na miejscu w Polsce jak i na miejscu w USA. Dlatego też jesteśmy w stanie świadczyć swoje usługi bez zakłóceń nawet przy zamkniętych granicach. Od lat powtarzaliśmy, że tylko w taki sposób można świadczyć usługi na najwyższym poziomie. W przypadku zamknięcia granic firmy, które miały zespoły tylko w USA albo tylko w Polsce z dnia na dzień musiały ograniczyć swój zakres usług. My możemy funkcjonować bez zakłóceń.
Dostarczanie dokumentów również odbywa się na bieżąco dzięki pracy firm kurierskich. Nasze przesyłki są bezpieczne i nie ma zagrożenia przenoszenia na dokumentach koronawirusa. Wirus ten nie żyje długo poza organizmem. Niemniej jednak wprowadziliśmy także rozwiązania zabezpieczające. Wszystkie wydruki odbywają się na drukarkach laserowych, które nagrzewają papier do ponad 80C. Sprawia to, że po wydruku wszystkie wirusy giną. Od wydruku do zapakowania i wysyłki z dokumentami obchodzimy się ostrożnie, w rękawiczkach i maseczkach, aby nie przenosić ewentualnych wirusów na dokumenty klientów.
Część naszego zespołu pracuje zdalnie ze swoich domów. Część ze względu na konieczność opieki nad dziećmi a część z przyczyn zdrowotnych i zachowania jak najmniejszego tłoku w biurach. Są jednak dostępni dla naszych klientów cały czas online. W trosce o bezpieczeństwo danych klientów ich dokumenty nie opuszczają bezpiecznego miejsca w biurze. Nie zezwoliliśmy na wynoszenie dokumentów klientów do domu do pracy w systemie „home office” a wszelka korespondencja między biurem a pracownikami w „home office” odbywa się z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa teleinformacyjnego.