Pragniemy poinformować naszych partnerów i klientów, że część naszych pracowników przeszła na system pracy „home office”. Jest to spowodowane sytuacją epidemiologiczną zarówno w USA jak i w Polsce.
Część pracowników musiała zostać w domu aby opiekować się swoimi dziećmi, które nie chodzą do szkoły po odwołaniu zajęć. Część pracowników została jednak wydelegowana do pracy w systemie „home office” przez kierownictwo serwisu. Spowodowane jest to tym, aby zmniejszyć ilość osób w biurze i aby zapewnić ciągłość pracy w sytuacji, gdyby ktokolwiek z zespołu zaraził się wspomnianym koronawirusem. Aby zapewnić bezpieczeństwo funkcjonowania serwisu i obsługi klienta nie możemy zaryzykować wysłania całego zespołu na kwarantannę.
Jednocześnie informujemy, że obsługa odbywa się bez zakłóceń a czas realizacji usług i zleceń nie wydłużył się a w części przypadków nawet się skrócił. Informujemy także, że dokumenty naszych klientów są bezpieczne. Mimo pracy w systemie „home office” dokumenty klientów nie opuszczają biura i nie zezwalamy na branie dokumentów do domu aby tam z nimi pracować.