Jak opracować plan przejęcia innej firmy?

  • 14 września 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Poradnik

Chcesz przejąć firmę, ale jesteś neofitą i zastanawiasz się, jak się za to zabrać, aby niczego nie pominąć w swoim planie przejęcia. Przejęcie firmy wymaga bardzo konkretnego biznesplanu, na tyle szczegółowego, aby przekonać potencjalnych inwestorów o wykonalności i opłacalności przedsięwzięcia. Niezawodność i solidność tego niezbędnego dokumentu roboczego jest kluczowa dla całej operacji. W jaki sposób…

Kiedy refleksja menedżerów koncentruje się na wszystkich pracownikach i ich dobru, opiera się na dogłębnej analizie wszystkich pozytywnych lub negatywnych reperkusji, i kiedy menedżerowie wdrożyli działania zapewniające, że zmiana odbywa się w najlepszych warunkach, oczywiste jest, że ryzyko będzie mniejsze. Uwzględnienie odpowiedzialności korporacyjnej. Spójrzmy prawdzie w oczy, nowe pokolenia są o wiele bardziej uważne na…

Kiedy w firmie mówi się o zmianach, perspektywa ta wywołuje stres wśród pracowników. Błyskawicznie staje się rzeczywistością i często ma wpływ na wszystkie działy. Co jednak zmieniło się, zmienia lub będzie się zmieniać w firmie? Od jakiegoś czasu każdą nową rzecz uważamy za oczywistość. Ale za każdą nową rzeczą czai się zmiana, a ta zmiana…

Każda firma marzy o tym, by być innowacyjną i mieć pomysł stulecia, by stać się firmą, która będzie stawiana za wzór. Ale nigdy nie należy zadowalać się tylko zazdroszczeniem liderom, ale robić wszystko, co możliwe, aby stać się jednym z nich. Firma musi stale się odnawiać i poszukiwać nowych pomysłów, aby rozwijać swoją kreatywność, co…

Dla podkreślenia swojego produktu, dla promocji sprzedaży, warto czasem porównać się z konkurencją. Porównanie musi być jednak obiektywne, płynne i nie może wskazywać bezpośrednio na konkurenta. Można cytować swoich kolegów lub opowiadać o innych ofertach dostępnych na rynku. Ale nie zapominaj, że klient jest królem. Nie manipulować je z nielojalnych słów, ale raczej uwieść je…

Rosnąca konkurencja zmusza firmy do ciągłego oferowania wysokiej jakości usług. Jednak doskonałe usługi nie wystarczą już, aby utrzymać klientów lub pozyskać nowych. Aby pozostać konkurencyjnym, konieczne będzie wyróżnienie się w ofercie usług. Stąd pomysł, aby oferować coraz więcej jakości: ciepłe powitanie, serwis posprzedażowy czy dostawę do domu. Czy chcesz mierzyć i wykorzystywać satysfakcję swoich klientów?…

Konieczność zmiany modelu biznesowego?

  • 14 czerwca 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Poradnik

Zmiana oznacza zmierzenie się z niepewnością, ale oznacza również zapewnienie firmie środków do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju. Innowacje zmieniły nasz sposób życia i to, co wczoraj było niezbędne, dziś stało się przestarzałe. Na rynku pojawia się innowacja, w sektorze pojawia się konkurent oferujący wysokowydajne usługi, a Ty rozumiesz, że aby firma mogła dalej funkcjonować, konieczna jest…

Start-upy bardziej niż kiedykolwiek potrzebują wsparcia finansowego, widoczności i rozgłosu. Reklamodawcy mogą przyjść i wesprzeć Twój projekt, ponieważ dla nich jest to przede wszystkim kwestia zapewnienia stałej obecności w umysłach konsumentów i klientów, tak aby naturalnie do nich dzwonili. Jeśli masz dobrą wolę, oni również na tym skorzystają. Stąd zainteresowanie reklamodawców. Znalezienie sponsorów nigdy nie…

Sieci kontaktów a strategia w biznesie

  • 14 kwietnia 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Poradnik

Kiedy tworzysz swoją firmę, kiedy szukasz rekrutacji, kiedy szukasz finansowania, musisz rozwinąć swoje kontakty i znaleźć te najlepsze, aby mądrze je wykorzystać, ale także aby móc zdobyć wiarygodność i rozgłos, otwierając im drzwi. Myśląc o rozpoczęciu działalności gospodarczej, warto rozważyć zbudowanie swojej sieci kontaktów. Relacje ułatwią Ci osiągnięcie sukcesu. Pomogą Ci z pomysłami i skierują…

Dane osobowe w przypadku aplikacji

  • 31 marca 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Poradnik

Zakres niezbędnych danych osobowych dla 39 popularnych typów aplikacji mobilnych, takich jak komunikatory, zakupy online itp. oraz wymagania aplikacji odmawiają użytkownikom korzystania z ich podstawowych usług funkcjonalnych, w momencie gdy użytkownicy nie zgadzają się na przekazywanie istotnych danych osobowych. Problem gromadzenia informacji wykraczających poza zakres aplikacji jest bardzo wyraźny. Zrozumiałe jest, że wraz z szybkim…