Firma w USA w 5 krokach w 2022 roku

  • 28 grudnia 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Usługi

Wielu polskich przedsiębiorców, w dowolnym momencie swojej działalności, może potrzebować do swojego modelu biznesowego podmiotu zarejestrowanego w Stanach Zjednoczonych. Może im być potrzebna firma w USA aby wejść na amerykańskie rynki bądź też aby rozpocząć współpracę z amerykańskim podmiotem. W 2022 roku, ale także i wcześniej, polscy przedsiębiorcy rejestrują firmy w USA w celu współpracy…

Czy szkolić menedżerów w firmie?

  • 26 grudnia 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Poradnik

Niektórzy ludzie uważają, że zarządzanie jest naturalnym darem, a inni, że zarządzanie wymaga umiejętności, ponieważ sami byli w trudnych sytuacjach. Bycie menedżerem oznacza umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji, dlatego trzeba mieć dobre techniki. Gdyby zarządzanie wymagało tylko jednej umiejętności, można by uznać, że jest łatwe do opanowania. Przyjrzyjmy się bliżej temu, jak szkolić w…

Jak opracować plan przejęcia innej firmy?

  • 14 września 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Poradnik

Chcesz przejąć firmę, ale jesteś neofitą i zastanawiasz się, jak się za to zabrać, aby niczego nie pominąć w swoim planie przejęcia. Przejęcie firmy wymaga bardzo konkretnego biznesplanu, na tyle szczegółowego, aby przekonać potencjalnych inwestorów o wykonalności i opłacalności przedsięwzięcia. Niezawodność i solidność tego niezbędnego dokumentu roboczego jest kluczowa dla całej operacji. W jaki sposób…

Kiedy refleksja menedżerów koncentruje się na wszystkich pracownikach i ich dobru, opiera się na dogłębnej analizie wszystkich pozytywnych lub negatywnych reperkusji, i kiedy menedżerowie wdrożyli działania zapewniające, że zmiana odbywa się w najlepszych warunkach, oczywiste jest, że ryzyko będzie mniejsze. Uwzględnienie odpowiedzialności korporacyjnej. Spójrzmy prawdzie w oczy, nowe pokolenia są o wiele bardziej uważne na…

Kiedy w firmie mówi się o zmianach, perspektywa ta wywołuje stres wśród pracowników. Błyskawicznie staje się rzeczywistością i często ma wpływ na wszystkie działy. Co jednak zmieniło się, zmienia lub będzie się zmieniać w firmie? Od jakiegoś czasu każdą nową rzecz uważamy za oczywistość. Ale za każdą nową rzeczą czai się zmiana, a ta zmiana…

Każda firma marzy o tym, by być innowacyjną i mieć pomysł stulecia, by stać się firmą, która będzie stawiana za wzór. Ale nigdy nie należy zadowalać się tylko zazdroszczeniem liderom, ale robić wszystko, co możliwe, aby stać się jednym z nich. Firma musi stale się odnawiać i poszukiwać nowych pomysłów, aby rozwijać swoją kreatywność, co…

Dla podkreślenia swojego produktu, dla promocji sprzedaży, warto czasem porównać się z konkurencją. Porównanie musi być jednak obiektywne, płynne i nie może wskazywać bezpośrednio na konkurenta. Można cytować swoich kolegów lub opowiadać o innych ofertach dostępnych na rynku. Ale nie zapominaj, że klient jest królem. Nie manipulować je z nielojalnych słów, ale raczej uwieść je…

Rosnąca konkurencja zmusza firmy do ciągłego oferowania wysokiej jakości usług. Jednak doskonałe usługi nie wystarczą już, aby utrzymać klientów lub pozyskać nowych. Aby pozostać konkurencyjnym, konieczne będzie wyróżnienie się w ofercie usług. Stąd pomysł, aby oferować coraz więcej jakości: ciepłe powitanie, serwis posprzedażowy czy dostawę do domu. Czy chcesz mierzyć i wykorzystywać satysfakcję swoich klientów?…

Konieczność zmiany modelu biznesowego?

  • 14 czerwca 2021
  • Jakub Piotrowski
  • Poradnik

Zmiana oznacza zmierzenie się z niepewnością, ale oznacza również zapewnienie firmie środków do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju. Innowacje zmieniły nasz sposób życia i to, co wczoraj było niezbędne, dziś stało się przestarzałe. Na rynku pojawia się innowacja, w sektorze pojawia się konkurent oferujący wysokowydajne usługi, a Ty rozumiesz, że aby firma mogła dalej funkcjonować, konieczna jest…

Start-upy bardziej niż kiedykolwiek potrzebują wsparcia finansowego, widoczności i rozgłosu. Reklamodawcy mogą przyjść i wesprzeć Twój projekt, ponieważ dla nich jest to przede wszystkim kwestia zapewnienia stałej obecności w umysłach konsumentów i klientów, tak aby naturalnie do nich dzwonili. Jeśli masz dobrą wolę, oni również na tym skorzystają. Stąd zainteresowanie reklamodawców. Znalezienie sponsorów nigdy nie…