

Początkiem 2012 roku serwis Daytrading przebadał 10 największych firm zajmujących się rejestracją spółek w Delaware (USA). Z przeprowadzonego rankingu wyłonił się jeden lider, który wygrał w trzech kategoria: najniższa cena, najszybsza usługa, najwyższy wskaźnik jakość/cena. Tym liderem okazaliśmy się my. Portal przeprowadził z nami wywiad, w którym reprezentowała nas koordynatorka projektu Delaware24.pl. Poniżej przedstawiamy rozmowę:
Zwyciężyli Państwo we wszystkich rankingach. Co stoi za tym sukcesem?
Tak, wygrana nas bardzo ucieszyła. Zwłaszcza, że nie wiedzieliśmy nic o rankingu, który był robiony anonimowo. Receptą na nasz sukces jest po prostu ludzkie podejście do każdego klienta i jego problemów.
Pierwsza kategoria to: Firma w Delaware – Najtaniej. Co pomogło w zwycięstwie?
Nasza konkurencja posiada biura w drogich dzielnicach Warszawy, Wrocławia czy też Krakowa. Mając biura w takich lokalizacjach trzeba płacić tysiące złotych za wynajem powierzchni biurowej. Dlatego też muszą mieć astronomiczne marże. My mamy biuro w dobrej dzielnicy lecz mniejszym mieście, więc nasze marże mogą być niższe. To nie tak, że mając niskie ceny trzeba zejść z jakości usług. Wręcz przeciwnie co pokazuje zwycięstwo w kategoriach jakościowych. Tu decydowały tylko i wyłącznie niższe koszty pozwalające na niższą marżę.
Wspomina Pani o zwycięstwie także w kategorii jakościowej. Jaki jest klucz do sukcesu?
Trzeba odpowiadać na potrzeby klientów. Gdy zgłasza się do nas klient handlujący na allegro, który potrzebuje także konta PayPal nie zostawiamy go z gołą spółką. Dla nas zarejestrowanie konta allegro dla spółki z USA to codzienność. Podobnie z zarejestrowaniem konta allegro czy konta bankowego dla firmy z USA. Dlatego poza funkcjonującą spółką oferujemy klientowi gratisową pomoc przy allegro, ebay, paypal i oczywiście rachunku bankowym. Dla nas to pół godziny pracy a znacząco podnosi jakość. Jest też prosta zasada, którą kierujemy się przy codziennej pracy: „świadcz tak usługi jak chciałbyś być obsłużony”. Banalnie prosta zasada a niewiele firm o niej pamięta.
Jakie kolejne kroki rozwoju?
W chwili obecnej dopinamy współpracę z kilkoma zagranicznymi bankami, aby móc oferować również rachunki bankowe w innych lokalizacjach niż Polska i Cypr. Jesteśmy też na etapie wynajmowania kolejnego pomieszczenia w Newark wraz z sortownią listów, aby świadczyć sprawniejsze i tańsze usługi adresu korespondencyjnego. Oczywiście także non-stop szkolimy pracowników. Zarówno na kursach organizowanych dla registrar agent jak i kursach z obsługi klienta. To wszystko, mam nadzieję, będzie skutkowało zwycięstwem w przyszłych edycjach rankingów.